Pentru cei din Cluj-Napoca, Gradina Boema e un loc bine cunoscut din vremurile de altadata, un local de referinta pentru clujeni pana acum vreo doua decenii, cand a fost inchis si a ramas in paragina. Iar in urma cu cativa ani, fosta gradina de vara s-a transformat in Casa Boema, un local cu doua nivele si o terasa magnifica! Nu a trecut mult timp si eleganta amenajarilor, dar si spatiul luminos, cu multa personalitate a facut din Casa Boema unul din cadrele ideale pentru organizarea evenimentelor private.
Am stat de vorba cu Laura Pop, manager de evenimente la Casa Boema, despre deschiderea locatiei catre organizarea nuntilor in Salonul de Bal, asa cum este numita incaperea generoasa de la mansarda, cu grinzi aparente si candelabre vintage:
Casa Boema are o istorie foarte interesanta! Ati creat un spatiu cu multa personalitate, care are in acelasi timp un aer retro, elegant, dar si modern prin elemente de detaliu si accente bine iscusite! Spune-mi, te rog, cum ati decis ca la Casa Boema ar fi loc pentru evenimente private de genul nuntilor?
Am avut in minte organizarea de evenimente private – nunti, botezuri, petreceri aniversare si evenimente corporate – inca din faza de proiect. De cand s-a redeschis Casa Boema, s-a gandit fructificarea spatiului de sus, iar atunci cand lucrarile au fost finalizate in vara lui 2014, am si organizat 2 nunti si mai multe evenimente corporate. Multe solicitari am avut din partea clientilor care au petrecut momente relaxante pe terasa si in restaurant, care au apreciat nota personala si atmosfera intima creata in fiecare spatiu. Multi dintre ei au dorit sa-si organizeze evenimentele importante din viata de cuplu aici, la noi, spre bucuria noastra. Spatiul generos si prietenos de la mansarda – care creeaza un sentiment de apropiere, specific familiei, as putea zice – permite organizarea petrecerilor de nunta, fiind pe placul celor mai exigente mirese.
foto: Lucian Mandru
Care e capacitatea maxima a salii? Care e numarul de invitati optim pe care il recomandati pentru desfasurarea unui eveniment intr-o atmosfera degajata?
Sala de nunta poate gazdui cel mult 150 de invitati pastrand suficient loc pentrru ringul de dans si pentru o trupa de muzica live. Tinand cont ca incet-incet nuntile tind sa fie mai restranse ca numar de invitati, mirii alegand din ce in ce mai mult sa ii aiba alaturi pe cei dragi si acceptand din ce in ce mai putin invitatii din obligatie, eu zic ca putem fi o gazda minunata pentru evenimentele elegante, intime, in care toata lumea vede pe toata lumea, intr-o sala unitara.
Exista mai multe variante pentru a amplasa prezidiul?
Avem 2 variante de amplasare a prezidiului, in functie de prezenta unei trupe live si de elmentele de decor alese. Au fost si nunti (in special cele mixte romano-franceze, romano-engleze, romano-nigeriene etc) la care ideea de „prezidiu” nu a fost pe placul mirilor. Acestia au preferat sa fie asezati printre ceilalti invitati, la masa de 10 persoane, diferita doar prin decorul floral mai bogat. Nu au agreat ideea de a fi singuri/izolati cu fata la public.
In cazul in care mirii opteaza pentru a aduce o trupa care are nevoie de scena, exista suficient spatiu pentru a o monta?
Da, exista suficient spatiu, avem si noi scena cu lumini, sonorizare profesionala si DJ propriu. Trupe live au fost prezente atat la nunti cat si la evenimente corporate, spatiul fiind mai mult decat ofertant din acest punct de vedere.
Am observat ca acum in sala nu sunt asezate scaune obisnuite ca la majoritatea salilor in care de organizeaza nunti, ci sunt scaune Chiavari – e o optiune a mirilor sau aceste scaune fac parte din aranjamentul standard al salii la orice eveniment?
Scaunele Chiavari din lemn, cu nuanta vintage, in tematica salii, fac parte din set-up-ul salii, la fel si fetele de mese in nuante de crem si bej, servetele din material, canapelele si fotoliile Chesterfield din piele, abajururile matasoase. Sala a fost gandita si decorata in asa fel incat sa poata fi folsita ca atare – in functie de bugetul mirilor, pot fi adaugate de la aranjamente florale simple pana la un decor mai complex.
Foto: Marius Neag
Ce limitari au mirii? Exista servcii sau furnizori colaboratori impusi?
Mirii pot colabora cu orice furnizori li se potrivesc, suntem onorati sa facem echipa cu o serie de profesionisti din domeniul nuntilor – scopul nostru e ca evenimentul sa fie unul reusit si sa fie cat mai aproape de ceea ce au visat mirii legat de ziua nuntii lor. Totusi, datorita materialelor folosite in amenajare, nu e posibila folosirea artificiilor – daca e sa ma gandesc la ceva ce mirii si-ar putea dori fara a fi posibil la Casa Boema. Mai exista o limitare legata de bauturi – acestea nu pot fi aduse din exterior, insa e ceva valabil in cazul oricarei locatii de top; noi ne-am asigurat ca avem o gama extrem de bogata de bauturi care pot satiface mai toate gusturile!
Care au fost reactiile mirilor care si-au organizat deja nuntile aici?
Feedback-ul este nemaipomenit! Lucrurile au decurs mult mai bine decat ne asteptam, fiind primul an cu nunti in fiecare weekend. Am muncit cu totii foarte mult, este un domeniu dificil, ai de-a face cu personalitati diferite ale clientilor, trebuie sa intelegi asteptarile fiecaruia, sa ai multa rabdare, deoarece pentru miri este „ziua cea mare” iar scopul nostru e sa-i ajutam sa-si implineasca un vis. Cel mai important este sa-ti placa ceea ce faci si sa fii responsabil. Calitatile acestea le regasesc in oamenii cu care lucrez si carora le multumesc pentru ca suntem o ECHIPA : ospatari, barmani, bucatari, DJ.
Cateva cuvinte despre meniuri/bucataria de la Casa Boema?
Avem o bucatarie dedicata pentru evenimente, care functioneaza separat de cea a restaurantului si terasei, intr-un spatiu propriu. Foarte apreciata este rata confiata, dar si tradionalele sarmalute servite cu mamaliga. Avem pachete de open bar pe durata evenimentului, care contin bauturi alcoolice si nonalcoolice, dar si o varietate mare de cocktailuri.
In Cluj nuntile se defasoara in majoritatea lor pe timpul zilei, cu petrecerile avand loc intre 14-22 – la voi care e regula? Exista si exceptii?
Petrecerea de nunta la Casa Boema nu este foarte stricta in privinta orei, am organizat nunti cu incepere la ora 18 sau 19, dar si nunti de la ora 14 sau 15. Durata pt nuntile de noapte a fost aprox pana la ora 3 sau 4, iar pe zi pana la ora 24.
Iti multumim mult, Laura si va dorim mult succes in implinirea dorintelor clientilor si va dorim cat mai multe evenimente organizate si miri fericiti!
Pentru organizarea unui eveniment sau o vizita la Casa Boema, puteti lua legatura cu Laura Pop la 0733 930 308, iar activitatea legata de nuntile organizate acolo poate fi urmarita pe pagina de Facebook. Puteti vedea mai multe imagini din Salonul de Bal in pagina de prezentare de pe site-ul WEDMAG.
Foto prima imagine: Lucian Mandru
***