O nunta porneste de la un proiect si apoi se parcurg cateva etape importante pentru a se ajunge la rezultatul dorit. Pentru ca sunt profesionisti in ceea ce fac si pentru ca vrem sa va aratam si ce inseamna munca din spatele unei nunti, nu doar rezultatul final, in cele ce urmeaza punem un spot de lumina pe Agentia de Organizari Evenimente Blitz Party:
Echipa Blitz Party este compusa din manager/event designer – Mirela Taras, alaturi de o echipa formata din planneri, floristi renumiti in bransa, decoratori cu foarte multi ani de experienta, ingineri de sunet si luministi calificati.
Primul pas, este sa ne intalnim cu viitorii miri. Cand stam la masa de lucru, prima problema pe care o discutam este ce tip de eveniment planuim. Apoi ne gandim care este stilul pe care il vom aborda, creionam impreuna stilul dorit, iar in final dezvoltam tematica dorita. Aceasta etapa cuprinde culorile si starea sufleteasca, textura pentru a invoca senzualitate, lumina si efectele ei asupra ambiantei.
Transformarea: cum putem transforma incaperea, sfaturi in alegerea decoratiunilor sau a stilul, a materialelor pentru fetele de masa sau pentru decorarea scaunelor de conferinta sau chiavari, a center-piece-urilor, a florilor, a decorului floral perfect (cu secretele acestuia), a detaliilor de pe mesele invitatilor (cartotehnica, marturiile) si va mai spunem de ce sa nu neglijati detaliile, stabilim timing-ul evenimentului cu momentele artistice prestabilite si multe altele. Echipa Blitz Party are grija sa transforme in realitate visul viitorilor miri prin creativitate si mare, mare atentie la detalii!
Intrebarea reala se creioneaza insa astfel: in calitate de miri, sunteti dispusi sa cedati controlul si sa ne lasati sa fim organizatorii evenimentului vostru? Acordati sprijinul vostru designerilor, plannerilor, floristilor, decoratorilor, inginerilor de sunet, luministilor Agentiei de Organizari Evenimente Blitz Party facandu-i parte din evenimentul pe care il organizam impreuna. Secretul nostru este ca incercam intotdeauna sa “traducem” ceea ce clientii isi doresc si abia apoi planificam de la zero si pana in cele mai mici detalii pentru a creea ceva cu adevarat original.
Daca ar fi sa numim un element important… nu cred ca putem sa vorbim de cel mai important element pe care se pune accent. Intr-un design de eveniment cel mai important element este ambianta creata per ansamblu, ambianta creata cu ajutorul iluminatului, al aranjamentelor florale inedite, al texturii prin materialele alese, al decoratiunilor plasate in spatii cheie, pana si mirosul proaspat de flori este esential. Toate detaliile sunt importante, totul este ca un puzzle – nu poti sa creezi portretul perfect cu o piesa lipsa :)
Nu se pune problema sa intampinam dificultati la locatiile unde organizam evenimentele. Proprietarii locatiilor sunt foarte incantati atunci cand lucram impreuna deoarece cunosc profesionalismul Blitz Party. Reusim de fiecare data sa ne punem amprenta asupra locatiei, sa cream o noua imagine, o noua ambianta, necunoscuta chiar si pentru ei pana atunci.
Una din cele mai frumoase nunti si totodata si una din cele mai dificile a fost nunta realizata in incinta Clubului Ego din Mamaia, nunta la care am lucrat doua saptamani cu program de 17 ore pe zi, solicitand prezenta intregii echipe Blitz Party. In cazul acestei locatii, transformarea a fost “uimitoare”. Acestea au fost spuselor proprietarilor, chiar daca in primele zile erau usori melancolici… pentru ca practic le-am “desfiintat” barul de pe mijloc. Adica l-am scos pentru a putea realiza ringul de dans necesar celor 650 de invitati. Bineinteles ca barul a fost montat la loc dupa eveniment, asta pentru cei care iubesc acel club de la tarmul marii :)
De obicei suntem prinsi cu cel putin 3-5 evenimente pe zi in perioada nuntiilor, cu multa organizare si coordonare, reusim sa ne impartim pentru fiecare eveniment insa la evenimentul de la Ego a fost nevoie de intreaga echipa, dupa cum spuneam. Suntem cei din spatele scenei, nu cei din sala de bal – poate mult prea “germanici” pentru gusturile unora, insa fara seriozitate si implicare 101% nu se poate! Pentru noi nu exista situatii neprevazute pentru ca le prevedem din timp, iar asta vine din ani si ani de perfectionare continua.
In procesul de constructie cred ca cel mai solicitant este procesul prin care ii ajut pe clienti sa isi exprime scopul, tinta, sa imi explice propria lor viziune, sa stabilim tematica si detaliile evenimentului, dupa care totul vine de la sine: alegem impreuna decoratiunile (centerpieces, cartotehnica, cadourile pentru invitati, cromatica – iluminatul ambiental, textura – prin materialele folosite in decorarea meselor si a scaunelor, florile – in functie de sezon sau nu intotdeauna), coloana sonora generala – playlist, momentele artistice specifice oricarei nunti – si/sau reprezentatii vocale, de dans, efecte pyromusicale indoor/outdoor si toate celelalte necesare. Pentru noi, echipa Blitz Party, cel mai important si solicitant este sa stabilim numitorul comun!
Cand vine vorba despre amenajarea unui eveniment, cel mai des intalnit cuvant este eleganta. Cei mai multi miri isi doresc o nunta “eleganta”! Ati fi totusi surprinsi sa auziti cat de diferit definesc acest termen. “Eleganta” poate fi tradusa in atat de multe feluri… De exemplu, eleganta poate fi diminuata sau foarte elaborata, simpla sau traditionala. Tine de mine sa stabilesc modul in care ii ingadui clientului sa spuna care este eleganta pe care si-o doreste si pe care urmeaza sa o creionez. Echipa Blitz Party pune accent pe mesajul trimis. Scopul final este sa ii multumim pe ei: clientii nostri.
Cum facem fata situatiilor neprevazute? Mereu apar situatii neprevazute. Experienta cred ca isi spune cuvantul. Suntem mereu pregatiti cu un plan de backup. Sunt multe exemple, insa vi le povestim cu alta ocazie :)
Ceea ce consideram noi ca e extrem de important e ca organizarea evenimentelor sa se desfasoare cu ajutorul catorva ingrediente: pasiune, atentie, organizare, si coordonare!