Cat de important este omul din spatele unui serviciu? Noi credem ca…este cel mai important. Mai departe de abilitati, de experienta, de varietatea serviciilor, omul cu care stai de vorba poate sa schimbe intr-o clipa in bine sau in rau experienta ta, de client.
Dar iata pe cine anume gasiti in spatele numelui Rent-Me Pretty si care sunt lucrurile pe care ei le cred, le pretuiesc, le ofera intr-o experienta colaborativa – dar si cele pe care le asteapta la randul lor de la clientii lor.
Dincolo de serviciile pe care le oferim in calitate de furnizori si serviciile ce sunt contractate de catre clienti, e foarte important cine suntem noi – ca oameni, cum are loc conexiunea intre cele doua parti si chimia care se formeaza intre cel ce ofera si cel ce acorda incredere si cumpara.
E mai mult decat un produs pe care clientii il vad si doresc sa-l cumpere, e mai mult decat reputatia unui brand sau pretul unui anumit serviciu, e vorba despre ce-ti inspira omul cu care te intalnesti, omul cu care vorbesti prima oara la telefon, omul in care-ti pui increderea.
Si desigur ca aici intervin multe aspecte, de la tipuri de personalitati si temperamente, la principiile fiecarui furnizor de relationare cu clientii, pana la acea conexiune/chimie ce nu se explica, ci se simte. Unii-s flegmatici si sunt de parere ca prietenia nu se amesteca cu jobul, altii-s mai calzi si povestesc cu tine de toate inca de la prima intalnire.
Cum suntem noi si pe cine gasiti la celelalt capat al firului de telefon?
- Intai de toate, daca auziti la telefon o voce calda si prietenoasa si dati de un foarte bun ascultator, inseamna ca ati nimerit bine si ca sunteti la Rent-Me Pretty. Sunt de departe o foarte buna ascultatoare, atat in viata personala, cat si in relatia cu clientii. Nu imi place sa vorbesc si sa-mi dau cu parerea inainte sa am imaginea de ansamblu.
- Empatie? Face parte din top 3 caracteristici Rent-Me Pretty si vine la pachet cu o inclinatie naturala a noastra de a ne sprijini clientii nu doar in aria stricta a serviciilor pe care noi le putem oferi, cat si prin “lifting moral” – incurajari, sfaturi bune si impartasirea propriilor exeriente, mai ales atunci cand miresele sunt mai descurajate.
- Principii precum caracter, sinceritate si bun simt ne definesc si sunt non-negociabile si cerem acelasi lucru si din partea clientilor nostri. Din pacate, nu sunt virtuti foarte intalnite si acest lucru ne intristeaza.
Desi suntem empatici, avem o pozitie ferma atunci cand consideram ca bunul simt si respectul sunt incalcate in relatia furnizor-client (o relatie care ar trebui sa se desfasoare in conditii de egalitate, nu de tipul furnizorul meu=sclavul meu) , si daca este cazul (si au fost) oprim colaborarea, indiferent daca asta inseamna pierderea unui contract important (pentru noi).
- Si nu in ultimul rand, daca e o caracteristica pe care am regasit-o cel mai des in feedback-ul pe care l-am primit de la clientii nostri de-a lungul timpul timpului, aceea este dedicare. Ne dam silinta ca totul sa iasa cat mai bine, avem rabdare sa cautam variante care sa fie cat mai pe placul clientilor, adaugam decoratiuni chiar daca nu sunt stipulate in contract daca e nevoie, cel mai important e ca rezultatul sa fie excelent.
- In legatura cu celelalte lucruri faine ce ne caracterizeaza – va asteptam sa le descoperiti treptat, pe masura ce lucram impreuna!
Cu drag,
Rent-Me Pretty, partener WEDMAG
***
Citeste Best of Weddings 2016 – Catalogul nuntilor reusite din Romania
***