(sau ,,cum sa traiti fericiti pan’ la adanci batraneti a.k.a finalul proiectului”)
Dragii mei, credeti sau nu, furnizorii de servicii din domeniu sunt extrem de preocupati de relatia cu voi, clientii. Si atat de mult isi doresc ca lucrurile sa mearga ca unse intre voi, incat cateodata se apuca si fac …scheme! Despre asta este vorba in guest post-ul de astazi, semnat de Iulia de la Storyset. Cum facem sa ne intelegem bine, cum facem sa comunicam frumos si cum reusim sa ajungem la sfarsitul proiectului nu doar in relatii bune – ci de-a dreptul fericiti si imbratisati!
După un sezon de activitate, in care am devenit brusc pe langa graphic designer si account, manager, si uneori chiar si contabil, am decis sa raspund provocarii lansate de Wedmag si sa “scriu” si eu cate ceva din propria experienta. Nu de alta, dar poate ajuta pe cineva la o mai buna colaborare cu vreun furnizor din domeniu si asta sigur, sigur e un pas inainte si multe fire de par albe se pot preveni.
Eu de regula desenez (invitatii, moodboard-uri, visez porci cu aripi, set-up-uri decadente etc), asa ca dupa ce am gandit titlul, m-am apucat sa desenez un grafic, o schema, ceva care sa fie rapid inteles si apoi mai vad eu cum scot camasa (pardon, cuvintele). Prin urmare, am desenat lucrurile care mi se par esentiale in relatia dintre furnizori si clienti:
Increderea – un balon cu aer cald caruia trebuie sa-i dai si aripi ca sa creasca cat mai “artistic”:
Viziunea – elefanti zburatori, roz, cu buline si inimioare in trompe. Nu trebuie să fie neaparat viziunea noastra, dar trebuie sa ne ajuti s-o cunoastem pe a ta cat mai bine astfel incat s-o putem traduce cat mai plastic:
Apoi bugetul – si aici stiu, m-am lasat dusa de val, recunosc, am o slabiciune pentru porcii frumusei, sidefii, roz, cu aripioare sau fara, porc sa fie.. deci problema bugetului trebuia transata cat mai serios, nu poti sa ai slaninuta la pret de muschiulet:
A urmat apoi tonul si aici precizez ca din punctul meu de vedere harpa scoate niste sunete divine, armonioase, poate uneori nu e posibil s-o acordam din prima, dar cu rabdare si intelegere reusim sa ajungem la cea mai de sus nota:
Hmm si, da, finalul proiectului. L-am desenat si pe el pentru ca imi bate inima mai repede cand reusesc sa fac pe cineva fericit cu mica mea contributie la evenimentul lui.
Iulia Ivanov-Deocletian, graphic & event designer – Storyset.
Noi speram sa gasiti pentru nunta voastra fix pe-acei furnizori si colaboratori in care sa aveti incredere, pe a caror viziune sa va bazati, potriviti bugetului vostru si cu care veti discuta pe cel mai melodios si armonios ton posibil timp de cateva luni bune. Asta ca sa aveti cui sa dati mailuri de multumire la final, cand rochia a fost impachetata si luna de miere consumata.
Alegeri cat mai inspirate sa aveti!
Andrada Sas,
Content manager, WEDMAG
Andrada este consultant independent pe chestiuni de evenimente. O puteti citi si pe blogul ei, The Wedding Styler