WEDMAG PREMIUM

Despre NUNTĂ LA MARE

Despre Almira Events aka Nuntă La Mare

Formată dintr-o echipă energică și creativă, Almira Events a luat naștere în Mangalia, în anul 2010. Totul a început într-o seară ploioasă de octombrie la un pahar de vin, din dorința de a lua viața în piept și a porni o afacere proprie. Misunea noastră a fost și este de a avea succes făcând oamenii pe care îi întâlnim fericiți.


Ploaia, vinul, entuziasmul și un pic de inconștiență, au pus bazele a ceea ce urma să devină – Almira Events – nunți originale și personalizate. La foarte puțin timp după, la începutul anului 2011, i-am cunoscut pe Oana și Alex. Doi oameni deosebiți care ne-au intrat la suflet încă de la prima întâlnire, când ne-au povestit că sunt din București și își doresc o nuntă la mare, în Vama Veche. Acest eveniment a fost o experiență de neuitat, o adevărată provocare pentru o echipă aflată la început de drum și a avut un impact foarte mare asupra dezvoltării noastre, luând astfel naștere conceptul de nunta la mare by Almira Events, destinat cuplurilor care doresc să spună DA la malul mării. De atunci ne-am dedicat promovării, planificării și coordonării nunților la mare cu atmosferă nonconformistă și în toți acești ani am avut șansa să cunoaștem multe cupluri care au îndrăznit să iasă din tradițional, având parte de clipe speciale alături de familie și prietenii apropiați, la malul Mării Negre.

Abordăm procesul de planificare pornind de la ideea că fiecare cuplu este unic și în același timp format din două personalități diferite.

Credem că fiecare nuntă trebuie să exprime personalitatea și valorile mirilor, acestea fiind baza fiecărui concept pe care îl propunem. De-a lungul anilor am dat frâu liber creativității pe care am îmbinat-o perfect cu profesionalism și respect pentru clienți, creându-ne stilul propriu în abordarea planificării evenimentelor și designul acestora. Ne reinventăm și investim constant în educația și recuzita noastră pentru vă oferi resursele necesare de a vă bucura din plin, atât de ziua nunții, cât și de procesul de planificare al acesteia, fiind alături de voi la fiecare pas. 

Anul acesta împlinim 9 ani frumoși și aventuroși. Ani pentru care suntem recunoscători. Nouă ani ani în care am cunoscut oameni care ne-au adus valoare și zâmbete, am avut parte de proiecte ieșite din tipar și colaborări neașteptate, am planificat și coordonat peste 200 de evenimente: nunți și botezuri la malul mării și pe lac, în pădure și nu numai; am urmat cursuri și workshop-uri de design și am ieșit din zona de confort cu tematici și concepte cât mai diferite. Așteptăm cu entuziasm fiecare proiect și sperăm ca evenimentul vostru să fie unul dintre ele. 

Vă așteptăm cu drag să ne cunoaștem și să povestim mai mult. Putem stabili o întâlnire la atelierul nostru de creație din Mangalia sau online via Skype/Facetime/Messenger.

Servicii

Planificare și coordonare eveniment
Știm că organizarea nunții implică multe multe ore: de la stabilirea unui buget real și respectarea lui, alegerea furnizorilor potriviți și până la design-ul evenimentului. Dorim să împărtășim cu voi, viitorii miri, din experiență noastră și să vă ajutăm să filtrați eficient informațiile. Pachetul de planificare și coordonare pe care îl oferim este conceput special pentru a vă oferi resursele necesare de a vă bucura din plin, atât de ziua nunții, cât și de procesul de planificare al acesteia, fiind alături de voi la fiecare pas. 

Cum procedăm?
Înainte de toate dorim să ne cunoaștem, să aflăm căt mai multe despre voi și să povestim despre viziunea voastră privind ziua nunții.

DESPRE CE O SĂ POVESTIM?
❀Etapele planificării și coordonării evenimentului;
❀Stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;
❀Lista de to do-uri până în ziua nunții;
❀Stabilirea termenelor limită;
❀Locația potrivită;
❀Meniu;
❀Design și styling eveniment în funcție de locație;
❀Trenduri actuale;
❀Selectarea furnizorilor;
❀Managementul invitaților *confirmări, transport, cazări;
❀Stabilirea programului din ziua evenimentului;
❀Cununie civilă/religioasă/umanistă;
❀Realizarea unui calendar detaliat al evenimentului;
❀ Și așa mai departe.
 
În urma acestei prime întâlniri putem realiza lista serviciilor de planificare și coordonare în funcție de necesitățile și preferințele voastre.

Design floral & eveniment

Procesul nostru de design se bazeză pe personalizare, având grijă ca fiecare detaliu să fie luat în considerare în crearea poveștii din ziua evenimentului. Rezultatul designului este orientat spre alegerea elementelor de decor care vor oferi echilibrul între temă și concept.

Conceptul reprezintă esența unei idei. Înainte de a lua orice decizie este important să vă dați timp și să vă gândiți la ce vă reprezintă și ce emoții doriți să transmiteți în ziua evenimentului. Acestea vor defini atmosfera, designul și restul detaliilor. Pentru ca toate elementele să se îmbine armonios (paleta de culori, invitațiile, florile alese, rochia și costumul, tortul, muzica, etc.) este important să vă definiți viziunea și să alegeți un concept care vă reprezintă pe amândoi. Un concept bun și memorabil este cel dat de stilul vostru personal. Deci, stilul vostru personal, este cel care va da și stilul nunții. Echipa noastră va fi alături de voi pe tot parcursul procesului creativ, ajuntându-vă să puneți cap la cap toate componentele necesare.

Tema nunții reprezintă stilul ales. Acesta se va regăsi în toate elementele ce vor compune decorul, de la invitații, mărturii, până la aranjamentele florale. Poate fi vorba de un citat, o floare, melodie, de paleta de culori aleasă, pene sau perle, un look preferat care poate fi vintage sau retro, și lista continuă. Este foarte important ca tema să exprime personalitatea și valorile mirilor, să aibă o semnificație personală pentru a putea fi integrată ușor în decorul evenimentului.

Printre serviciile de design pe care le oferim se regăsesc:
❀Propunerea conceptului;
❀Alegerea paletei de culori;
❀Idei personalizate de design;
❀Design floral: consiliere în alegerea florilor ținând cont de sezon, temă, concept;
❀Design lumini în funcție de necesitățile locației;
❀Propunerea elementelor de decor potrivite evenimentului;
❀Realizarea decorului în locație;
❀Etc.

Dispunem de o gamă variată de accesorii pentru:


Nunți cu tematică (marină, vintage, shabby chic, rustică, country, all white, greenery, enchanted forest, etc.)
❀Decorul sălilor de evenimente;
❀Ceremonii/evenimente în aer liber;
❀Candy Bar, Photo Corner, Cigar Bar, Lemonade Bar, Coffee Bar, etc.;

Accesorii handmade
Ne plac la nebunie evenimentele personalizate până în cel mai mic detaliu. Handmade by Almira Events constă în realizarea la comandă de accesorii alternative de nuntă precum buchete de mireasă și/sau nașă, lumânări cununie, cocarde, brățări și accesorii de păr, pahare pentru miri și nași, etc. realizate din diverse accesorii precum scoici, stele de mare, nasturi, broșe, perle, camee, diverse pietre, macrameuri, dantelă și multe altele.

Totul a plecat de la un mesaj pe care l-am primit pe pagina de Facebook de la o mireasă care iși dorea foarte tare un buchet de mireasă diferit. Nunta urma să aibă loc la malul mării, în Vama Veche, iar dorința ei era să poarte un buchet din scoici, melci și stele de mare. Astfel am realizat primul buchet de mireasă din scoici. 

Suntem aici pentru a traspune viziunea voastră în realitate.

About Almira Events aka Seaside Weddings

Composed of an energetic and creative team, Almira Events was born in Mangalia in 2010. It all started on a rainy October night with a glass of wine, the desire to take charge of our lives, create a our own business and be successful by making people happy.

The rain, the wine and a drop of recklessness were the ingredients that formed Almira Events – Custom Weddings. A short while latter at the beginning of 2011 we met Oana & Alex. Two very special people that took root in our hearts at first sight when they told us they are from Bucharest and would love a beach wedding in Vama Veche. This event was an unforgettable experience, a true challenge for a young team at the beginning of their journey.  It had a huge impact and shaped the way we grew giving form to the concept of Seaside Weddings by Almira Events. A concept designed for couples who wish to say “Yes” by the sea. From that moment on we have dedicated ourselves to promoting, planning and coordinating seaside weddings with a nonconformist atmosphere. In all these years we have had the fortune to meet many couples who dared to step outside the box and have a special day together with friends and family by the Black Sea.

Our planning process starts with the idea that every couple is unique and at the same time a combination of two different individuals. Our belief is that the wedding should be a reflexion of both the bride and groom and their personalities and this is the base for each design concept we propose. Over the years we have strived to combine our creativity with professionalism and the respect for our clients and thus creating our own way of planning and designing events. We like to reinvent ourselves and invest in our education and props to ensure we always have the means to give you the chance to enjoy not only your wedding day but the entire planning process by being at your side every step of the way.

This year we celebrate our ninth anniversary. A time of wondrous adventures for which we are extremely thankful. Nine years in which we have met people that gave value to our lives and brought smiles to our faces. We have had many innovative projects and unexpected collaborations; we have planned over 200 events both weddings and baptisms by the sea, by the lake, in the forest, etc. We have taken lectures and design workshops and stepped outside our comfort zone with various themes and concepts. We look forward to every new project and hope your event will be one of them. 

We would love to meet with you and hear more about your story and event. We can set up a meeting in our workshop in Mangalia or online (Skype/FaceTime/Messenger).

 

Our services

Planning and coordinating your event
We know that organising a wedding means many many hours of research for establishing and following thru on a budget, choosing the right providers and designing the event. We would like to share with you future wedded pair our experience and help you filter all this information efficiently. Our planning and coordinating package is created specifically to give you all the necessary resources  to fully enjoy both your wedding day and the planning process by being at your side the entire way. 

First of all
We would like to get to know you, your story and your vision of your wedding day.

Talking points
❀The necessary steps in planning and coordinating the event;
❀Establishing a budget and distributing it according to your priorities;
❀Creating a to do list until the wedding day;
❀Establishing deadlines;
❀The perfect venue;
❀The menu;
❀Design and styling based on the chosen venue;
❀Selecting the perfect providers;
❀Management of the guests * RSVP, transport, accommodation;
❀Establishing the wedding day program;
❀Civil/religious/humanist ceremony;
Creating a detailed calendar for the event;
❀And much more…. 

After getting to know each other we can create a list of services based on your preferences and necessities for planning and coordinating your event.  


Floral and Event Design

Our designing process is based on customization; taking care that every detail is considered in creating the perfect story for the event. The idea is finding the balance between the theme and the concept by choosing the perfect elements for the decor.

The concept is the essence of an idea. Before making any decision it’s very important to take a minute and think about the things that represent you and the emotion you want to convey on your wedding day. These will define the atmosphere, design and every other detail. In order for all the elements to come together harmoniously (the colour palette, the invitations, flowers, dress and suit, the cake, music, etc.) it’s very important to define your vision and choose a concept that speaks about the both of you.  An unforgettable concept is based on your personal style which will, in turn, create the style of your wedding. Our team will be by your side through this entire creative process aiding you in combining all the necessary components.

The theme of the wedding  is created by your style and will be found in each and every element of the wedding decor from the invitations, to the favours, to the flower arrangements. The theme could be a flower, a song, a quote, the colour palette, Perls, feathers, a favourite look which can be vintage or retro; and the list could go on. It’s very important for the theme to represent the personalities and values of the couple, to have a certain significance that can easily be integrated in the event’s decor.

Our design services
❀Concept proposal;
❀Choosing the  colour palette;
❀Custom design ideas;
❀Flower design: guidance in choosing the perfect flowers based on season, theme, concept;
❀Light design based on the needs of the venue;
❀Recommending the perfect elements in creating the wedding decor;
❀The implementation of the concept;
❀Etc.

We boast a great variety of accessories for
Themed weddings (beach, vintage, shabby chic, rustic, country, all white, greenery, enchanted forest, etc.)
❀Decorating the venue;
❀Ceremonies/outdoor events;
❀Candy Bar, Photo Corner, Cigar Bar, Lemonade Bar, Coffee Bar, etc.;

Handmade accessories
We love to customise our events to the fullest. Handmade by Almira Events is all about creating different custom accessories for weddings such as seashell wedding bouquet for the bride and/or godmother, ceremonial candles, butonniere, corsage, hair accessories, wedding glasses for the wedded pair and their godparents, etc. All these are created with different materials such as seashells, sea stars, buttons, brooches, Perls, cameo, different types of stones, embroideries, lace, and many more.

It all started many years ago with a message we received on our Facebook account from a bride who wanted a different kind of bouquet for her wedding day. The event was to take place on the beach in Vama Veche and her dream was to have a bouquet made of seashells, stars and sea snails. And this is how our first seashell bouquet was born. 

Everything you dream we make it happen!

Evenimente recomandate

NUNTĂ LA MARE

Ramona & Radu

NUNTĂ LA MARE

Irina & Razvan

NUNTĂ LA MARE

Larisa & Razvan

NUNTĂ LA MARE

Larisa & Vlad

Video

Testimoniale

Pentru cei care sunt din Constanța și în general de pe costa Mării Negre, au în minte o nuntă cu tematică marină și nu locuiesc în România, așa ca mine, fetele de la Almira sunt a 8-minune a lumii. 😄 De la invitații, buchete mireasă și nașă, accesorii mire și naș, lumânări cununie, până la decorațiuni restaurant/terasă, candy bar și câteva pretenții de mireasă pe care mi le-am permis 😬 toate s-au materializat cu o grijă deosebită pentru detalii (aviz perfectioniștilor 😉), naturalețe și punctualitate, și au făcut ca ziua noastră să fie superbă fără să trebuiască să ne gândim că ceva/orice nu o să fie la locul lui sau o să fie uitat.“În slujba mirilor” pare să fie deviza echipei Almira iar cei care cred ca nu au nevoie de un event planner și că o să facă ei singuri tot, credeti-mă pe cuvânt că nu o să iasă ever atât de frumos ca atunci când cineva aplică un concept de la început și până la sfârșit. Complimentele și admirația au curs valuri și noi înșine suntem pe vecie îndrăgostiți de ambientul nunții noastre și le rămânem veșnic recunoscători fetelor pentru tot ce au făcut pentru noi.
Gina & Steffen
Am auzit că planificarea unei nunți este un proces foarte stresant. Noi nu avem de unde să știm asta, au făcut fetele de la Almira Events totul pentru noi, cu minimum de indicații, iar la final totul a depășit așteptările. Așa că dacă aveți gânduri buclucașe, vă recomand din toată inima să profitați de oferta lor și să mergeți să le cunoașteți. Sunt calde și frumoase iar Ramona face, hands down, cele mai frumoase buchete de flori. ❤
Larisa & Răzvan
A fost MINUNAT!!! Comunicarea pe parcursul evenimentului a fost perfectă, ne-ați câștigat încrederea și nu ne-ați dezamăgit, dimpotrivă! Buchetele, coronițele, decorurile ne-au copleșit! Furnizorii recomandați excelenți! Toate au mers ca pe roate, dar cel mai mult ne-am bucurat să vă avem alături de noi! Mulțumim întregii echipe Almira pentru o nuntă de poveste, a fost ca un vis frumos devenit realitate!
Irina & Răzvan
Ca bărbat nu poți cuprinde dimensiunea decorațiunilor și florilor decât dacă ai o latură feminină dezvoltată. Eu nu am și aici țin să mulțumesc echipei pentru zâmbetul uimitor pe care l-au lăsat pe fața soției mele la vedera florilor cât și a aranjamentelor de la local. Totul a decurs perfect, o întâlnire a fost suficientă ca această echipă să citească dorințele din sufletul nostru. Au facut totul la cel mai mic detaliu și nu pot să indic vreo lipsă sau problemă de colaborare sau idei. De la cocarde până la aranjamente complexe au făcut imposibilul posibil. Cuvintele cheie sunt: mulțumesc, respect, profesioniști, oameni frumoși, implicare, atenție și deschidere la nou. Vă mulțumesc pentru tot și am să o invit și pe Cătălina să completeze cu un review mai detaliat! FLOWER POWER!!!!!
Daniel
Nu știu dacă vă pot mulțumi în vreun fel pentru tot ce ați făcut pentru noi, ați făcut ca visul nostru să devină realitate: Macovei Ramona și întreaga echipă Almira Events! Vreau decât să vă spun că sunteți niște oameni minunați și că faceți parte din viețile noastre, suntem foarte norocoși că v-am avut alături într-unul dintre cele mai frumoase momente din viața noastră.
Alexandra & Catalin
Am vrea să începem cu concluzia: am avut cea mai frumoasă zi din viața noastră. Având în vedere ca nunta noastră s-a desfășurat într-un cadru destul de non-conformist (Vama Veche), Ramona a reușit să ne înțeleagă toate dorințele și să ne ofere un cadru de poveste. Ingredientele principale au fost imaginația, răbdarea și dăruirea. De toate acestea a dat dovadă, fiind de la început pe aceeași lungime de undă cu noi și reușind să facă față tuturor provocărilor apărute pe perioada pregătirilor. Felicitări pentru tot ceea ce faceți, vă vom recomanda cu drag de fiecare dată când vom avea ocazia! 🙂
Irina & Bogdan

Testimonial video

Scrie-i echipei NUNTĂ LA MARE

Despre ALMIRA EVENTS - NUNTĂ LA MARE în WEDMAG

Nunțile sub amenințarea coronavirusului - sfaturi de la experții din domeniul nunților

Dacă evenimentul vostru urmează să aibă loc în luna următoare, ținând cont de limitele impuse de autorități și de faptul că o mare parte din locații aleg să închidă în această perioadă, mai mult ca sigur va fi nevoie să reprogramați pentru o dată ulterioară. Trebuie să luați în calcul că majoritatea invitaților nu se vor simți confortabil să participe la eveniment, același lucru putând fi valabil și pentru furnizori.

nunta eco la mare almira events 1

Spune DA planetei sau cum să ai o nuntă ECO

Ne-am născut și am crescut la malul mării… noi toți cei care facem parte din echipa Nunta La Mare. De fiecare dată ne aducem aminte cu drag de copilărie și de vacanțele de vară pline cu zile frumoase petrecute la plajă. Suntem norocoși că am avut marea atât de aproape iar legătura pe care o avem cu ea este una foarte puternică. Prin ceea ce facem și anume “nunți la mare” suntem în permanență conectați cu marea și natura; și ne bucurăm că le putem împărtăși cu toți cei care aleg să facă o altfel de nuntă, o parte din ei văzând marea pentru prima oară.

ceremonii pe malul marii nunta la mare

Ceremonii la malul mării - adevăr și provocare

Conceptul de nuntă la mare are semnificații multiple și diferite pentru fiecare cuplu pe care îl cunoaștem. Pentru noi înseamnă diversitate, nonconformism, iubire de natură, relaxare, curajul de a fi diferit și nu în ultimul rând aventură. – ne spune echipa Nuntă la mare, care a pregătit un articol din care să îți iei toate informațiile necesare în cazul în care te-ai hotărât să spui „DA” cu picioarele în nisip.

Nuntă pe plajă organizată în România

Nunta la mare vs. nunta pe plajă în România

Nunta la mare nu presupune neapărat o nuntă pe plajă! Poate fi într-o locație aflată pe litoral, dar asta nu înseamnă neapărat că o să simțiți nisipul scurgându-se printre degete în timpul ceremoniei civile sau a petrecerii! Dar mai bine îi lăsăm pe cei de la Nunta la mare să va explice diferența – in fond, asta e specialitatea lor – o agenție de organizare de nunți locată chiar pe litoralul românesc!

Visit Project
Client: Nuntă la mare
Location: Mangalia