De ce este importanta papetaria pentru evenimente?

Reusita unui eveniment sta in detalii care sa va reprezinte stilul și personalitatea.

Multi ar spune ca organizarea unei nunti este dificila, dar noi credem ca dacă alocati timpul necesar si porniti la drum cu oameni de incredere care sa va indrume, puteti transforma aceste pregatiri intr-o “munca distractiva”. Un wedding-planner te poate ajuta sa iei legatura mai usor cu furnizorii pentru anumite servicii de care ai nevoie.

papetaria pentru evenimente

Buna organizare sta la baza oricarui proiect, iar un lucru important la care trebuie sa va ganditi de la inceput (dupa ce ati ales data si locatia) este tematica. Ea va sta la baza tuturor detaliilor pe care le veti alege pe mai departe: rochie, costum, decoratiuni, flori și nu în ultimul rand, papetaria pentru evenimente.

Papetaria pentru evenimente, care este de obicei reprezentata de invitatia la nunta, este acel detaliu cu un grad foarte mare de personalizare, adaptabil oricarui tip de decor. Papetaria din ziua evenimentului – meniurile, place-cardurile, numerele de masă, opis-ul, etichete pentru candy bar si tot felul de alte printuri – este preferabil sa fie in aceeasi tematica cu invitația. Ele sunt acele detalii care completează decorul final – astfel invitații voștri vor rămâne cu amintirea unui eveniment amprentat de personalitatea voastră.

papetaria pentru evenimente papetaria pentru evenimente

Invitatia este cea care da tonul evenimentului vostru în fata invitatilor, cea care anunta stilul si creaza un mic preview al zilei voastre speciale, iar atentia pe care i-o acordati prin designul ales și materialele folosite este importanta. Tot invitatia este cea care va permite sa aratati cine sunței voi, sa contina elemente care va reprezinta – daca te-a cerut de sotie în Paris, cred ca stim care o sa fie tematica aleasa :) Poate sunteti iubitori de natura sau de muzica sau va place mult vinul.

papetaria pentru evenimente

Toate aceste detalii trebuie sa se regaseasca in papetaria aleasa, pentru ca ele participa la crearea unui eveniment pentru voi.

Pentru o invitatie de nunta personalizata este nevoie de timp, asadar e important sa aveti in vedere acest aspect. La Chic Event, de obicei discutiile dureaza 1-2 saptamani, iar executia invitatiilor de nunta intre 1-3 saptamani, in functie de complexitatea lor. Aici puteți vedea pașii care trebuie urmati pentru a face o comandă Chic Event.

papetaria pentru evenimente papetaria pentru evenimente papetaria pentru evenimente

Toate invitatiile Chic Event sunt lucrate manual, individual, ceea ce inseamna timp. Ne place mult sa ne jucam cu texturile si culorile, astfel aproape toate invitatiile noastre sunt compuse din 2-3 straturi de cartoane suprapuse, ceea ce aduce un plus de elegantă invitatiei, ii da prestanta si greutate cand o tii in mana. La Chic Event punem accent pe materialele pe care le folosim, lucrand cu cartoane importate din Italia (Fedrigoni, Cordenons, Prado) de o calitate foarte bună.


Cu o experienta in desingul de interior de mai bine de 10 ani care se reflecta si in designul pentru papetaria pentru evenimente, Chic Event creaza elementele care intregesc tematica unei nunti. Portofoliul lor poate fi studiat in pagina de prezentare.