Mă pregătesc de ceva timp să anunț și prin intermediul WEDMAG mai multe informații despre workshopul meu – Neaoș Wedding Planning, care va avea loc în București, în zilele de 21 si 22 noiembrie la Botanique,  pe strada Doamnei, nr 3. Se pare ca tergiversarea nu este mereu de rău augur – pentru că iată, momentul ales coincide cu decizia mea de a transforma acest eveniment într-unul caritabil. Pe scurt, taxa de înscriere este acum o donație de minim 100 de euro către una (sau mai multe) dintre victimele incendiului de la clubul Colectiv, din București.

Aveți pe pagina mea mai multe detalii, vă rog, intrați și citiți.

Dar să revenim la workshop – de ce v-ar interesa participarea la acest eveniment?

Atelierul este gândit în două părți diferite ca tematică. În prima parte, care va avea loc sâmbătă, vă voi oferi informații și puncte de vedere legate de activitatea concretă a unui Wedding Planner, dar și noțiuni de poziționare, marketing, comunicare publică. Ca să dezvolt ceva mai mult subiectul, în prima zi vom discuta despre urmatoarele puncte:

Ce este un wedding planner în România?

Cu ce se ocupă de obicei un wedding planner în România? Care sunt limitele responsabilităților unui wedding planner? Există aceste limite?

– Care sunt modalitățile de monetizare a activității unui wedding planner? Ce variante sunt de a obține profit din acest tip de activitate? Cum ne calculăm fee-ul?

– Care sunt diferențele care pot exista între un wedding planner sau altul?

– Care sunt diferențele și/sau asemănările dintre un wedding planner, un wedding designer și un wedding coordinator?

– Cum ne dăm seama care este poziționarea care ni s-ar potrivi în piață, ca wedding planner?

Cum comunicăm, ce strategie de marketing putem aborda, ca wedding planner în România?

– Care sunt dificultățile întâmpinate în activitate de un wedding planner, în România?

– Care sunt etapele organizării unui eveniment privat?

– Cum se alcătuiește bugetul unui eveniment?

– Cum se alcătuiește desfășurătorul unui eveniment privat?

-Care sunt punctele critice de care trebuie să ținem cont atunci când organizăm un eveniment privat?

 

Ziua de duminică se va orienta mai degrabă către finețuri legate de relația Wedding Plannerului cu cele două părți între care se află constant – furnizorul și clientul.

– Esențial – cum ne percepem și unde ne situăm în relația cu furnizorul și în relația cu clientul?

– Ce aspecte trebuie să se regăsească în contractul dintre wedding planner și client?

– Suntem avocatul clientului? sau suntem avocatul furnizorului? Suntem, de fapt, avocatul cuiva?

– Ce principii e bine să fie respectate în comunicarea atât cu clienții, dar și cu furnizorii?

Cât de flexibil trebuie să fie un wedding planner în aceste relații? Care sunt punctele tabu? Ce compromisuri sunt acceptabile?

– Care sunt lucrurile de care trebuie să ții cont atunci când construiești o relație cu un client?

– Care sunt lucrurile de care trebuie să ții cont atunci când construiești o relație cu un furnizor?

Până unde se implică un wedding planner? Cât de personală este această ocupație?

– Cine este șeful? Clientul? Wedding Plannerul? Locația? Sau furnizorii de servicii?

 

 

Vă aștept, așadar, în număr cât mai mare. Pentru orice informații suplimentare, dați un semn pe yourweddingstyler la gmail punct com. Și mulțumesc pentru tot sprijinul, Botanique, Ioan Stoica, Bălașa Films, Storyset.

Neaos Wedding Planning from Balasa Films on Vimeo.

Andrada Sas, 

Content manager, WEDMAG

Andrada este consultant independent pe chestiuni de evenimente. O puteti citi si pe blogul ei, The Wedding Styler.