Dupa 3 ani de agentie de organizare de evenimente pe piata, Geta Ungurean este inca intreabata: “Ce face un Wedding Planner in Romania?”. Asa ca a decis sa ofere raspunsurile pe pagina de Facebook Geta Ungurean, in cadrul unei noi categorii, care apare in fiecare joi, si aici, pe WEDMAG:
Dupa cum stiti, luna ianuarie a fost impanzita de evenimente dedicate viitorilor miri si implicit, furnizorilor care fac ca evenimentul visat o viata intreaga sa fie memorabil. Targurile de nunti din luna ianuarie si inceput de februarie m-au ajutat pe mine si echipa mea sa fim cat mai aproape de viitorii miri. De la miri curiosi, dornici sa afle ofertele si discounturile pregatite de furnizori cu ocazia targurilor, pana la miri indragostiti care doreau sa isi planuiasca singuri nunta, am cunoscut zeci de perechi de miri.
Desi poate sa para un raspuns simplu si as putea reda o suita de activitati pe care agentia Geta Ungurean le face zilnic, trebuie sa stiti ca activitatile unui wedding planner difera odata cu fiecare nunta in parte. Totusi, exista o tipologie de eveniment si o planificare prestabilita cu cele mai des intalnite categorii in organizarea unei nunti.
Prima intalnire
Da, este ca in iubire, avem o prima intalnire pentru a ne cunoaste si pentru a va simti “vibe”-ul pe care il emanati impreuna. Aflu ce va place, ce nu va place, cum vedeti voi nunta voastra, ce va doriti sa nu lipseasca din ziua nuntii (formatia preferata, lampioane, parintii) si conturez deja in minte cele 2 propuneri de concepte tematice.
Dincolo de partea sentimentala, vom discuta pachetele pe care le ofer, pentru ca nu-i asa, bugetul este foarte important? Va prezint cele 3 pachete si ceea ce include fiecare pachet in parte. De asemenea, acum este momentul in care aflu daca va doriti servicii de wedding planning complete sau doar managementul de eveniment care include doar ziua nuntii (logistica, programul nuntii, relatia cu furnizorii în ziua evenimentului, anticiparea situatiilor neprevazute etc.)
Pentru ca tocmai am aflat ce fel de nunta va doriti urmeaza cea de a doua etapa in relatia noastra profesionala:
Oferta personalizata
Veti primi prin e-mail o oferta personalizata din partea agentiei GU. Calculul onorariului se face in functie de:
– resursele umane necesare pentru organizarea nuntii voastre
– timpul necesar
– marimea evenimentului (in functie de numarul de invitati)
– locatie (distanta efectiva pana la locatie)
– conceptul tematic dorit (futurist sau simplist)
– numarul de furnizori cu care trebuie pastrata legatura
– numarul de intalniri pe care le programam pe durata organizarii nuntii (intalniri saptamanale, o intalnire pe luna)
Dupa primirea ofertei, asteptam raspunsul vostru si decidem daca vom colabora impreuna.
O alta intrebare frecvent auzita la targurile de nunti este: “Am nevoie de un Wedding Planner?”
Intrebarea mea este alta: “Iti doresti un Wedding Planner?” :)
Pentru ca la fel cum fiecare dintre noi isi poate repara singur centrala sau lipi tocul la pantof, la fel isi poate organiza singur nunta. Este vorba de un serviciu care asigura confortul, lipsa stresului si calitatea unui eveniment memorabil. Pentru ca da, agentia GU lucreaza cu cei mai buni furnizori si avem experienta organizarii a zeci de nunti.
Credit foto: Andrei Photography, 313.ro